Betul_annesi5 Yldzzz16 benim.de 39+1 de var anestezi testlerini yaptırmaya gidiyorum bugün bakalım sorun çıkmazsa pazartesi amilyat
Klbk25 nidosh bende devlet takipliyim son 38+0 oldum bugün 2 gün önce gitmiştim çatı muayenesi yapmadılar haftaya gel dediler dediğiniz gibi doğum başlayinca bakıyorlar demek ki merak ediyordum