Asli123s Yldzzz16 aynıyız ya bebeğin kilosu boyu nasıl canım bende iki gun sonra gidicem çok merak ediyorum
Betul_annesi5 Yarın doktor kontrolu var sezeryan olma ihtimali var benim bakalım herşey belli oluck 😊
Yldzzz16 nidosh Asli123s ilzannliy Çatım darmış normal doğurman zor olur dedi. Sezeryan günümü kestiler ayın 8 ine. Spinal anesteziyle gün kestiler. Sizler de ne denilmişti biraz korktum sezeryan günüm kesilince normale doğuma döner mi durumum
nidosh Yldzzz16 ben devlet takipçiyim. Burada doğum başlayınca bakılıyor. Öncesinde çatı muayenesi yapılmıyor. Ama bazı kişilerin çatısı doğumla birlikte açılıyor diyorlar
ilzannliy Yldzzz16 38+1 de çatı yapıldı normale uygun dedi doktorum canım. Şu an 38+6 yım prş kontrolüm var, ara ara kasılmalar oluyor ama doğum için değil 🙃
Betul_annesi5 Yldzzz16 benim.de 39+1 de var anestezi testlerini yaptırmaya gidiyorum bugün bakalım sorun çıkmazsa pazartesi amilyat
Klbk25 nidosh bende devlet takipliyim son 38+0 oldum bugün 2 gün önce gitmiştim çatı muayenesi yapmadılar haftaya gel dediler dediğiniz gibi doğum başlayinca bakıyorlar demek ki merak ediyordum