_brcu88_ mariamzz 13+5 günlükken 2 li tarama testi yapılmıştı o gün kız demişti doktorum 21 haftalık olduk şimdi 🥰
Agg0207 mariamzz 16+5 te öğrendim ikinciyi,ilk gebeligimde 13. Haftada erkek dediler 17. Hafta gibi kız olduğu belli oldu
Mhmt1234 Youngmotherr ya inşallah benimde öyle olur sağlıklı olsun da özeldemi birde yuzdemi verdi yoksa benziyor mu dedi
Sdkaozmen Agg0207 Banada 13 de erkek dediler iki oğlum detaylı ultrason da kız demelerini o kadar istiyorum ki şimdi 18 haftalık erkek dediklerinde pipisini falan gösterdiler mi size
JaleTogrul mariamzz ilk bebegimde 12.de kiz denildi.. 17.3te erkek oldugunu ogrendim.. simdi 21 haftamdayim her ay bi cinsiyet ogreniyorum😂 belli degil daha tam olarak gostermiyor kendini bucuruk.. gebericem meraktan🫠
Bbbsr JaleTogrul bacakları tam açık değilmi peki bNada 12den beri kız diyolar bugğnde 15. Haftadayız yine kız dedi ve bacak arası bomboştu bende gördüm
ZeynePerolLl JaleTogrul valla bende her Bi cinsiyet öğreniyorum çatladım artık net bisey söylenmedi banada
Bircicekanne Ogretmenanne21 merhabalar birşey sorabilir miyim NIPT testinden sonra 2 li 3lü tarama da yaptırdınız mı ayrıca testin ücreti ne kadardı