Baahar4549 ben 31 haftalık hamileyim ve tetanoz aşımı olamadım çok korkuyorum. Geçen sene Haziran ayında elimi bir şey kestiği için tek doz tetanoz aşısı oldum. Hamile kaldığımda sağlık ocağı yakın zamanda aşı olduğum için tek doz yeterli olur dedi. Aşı zamanı gittiğimde tansiyonum yüksek gebelik zehirlenmesi yaşıyorum aşımı yapmadı. Doktor raporu istedi. Kadın doğum doktorum da geçen sene aşı olduğum için başka doza gerek görmedi. Benim için geçen sene olduğum aşının koruyuculuğu ne kadar güvenli? Ve bebeğime antikor geçmedi bu durumda