1woramy bende onu diyorum işte bu kadar korkmayın endişe etmeyin o kötü senaryolar milyarda bir ihtimal 42 yaşımdayım aklınıza gelmeyecek rahatsızlıkların var elbette annelik içgüdüsü endişe ediliyor ama bunlar olacak diyede bişey yok ayrıca vurulmamakta bi tercih yaptırmayabilirsinizde ama yaptırma tek dozda olsa en iyisi ve tetanoz aşısı zaten tek doz yeterli geliyor 2. Doz gerek yok 5 yıl koruyucuları olan bir aşı. Ben 1 günlük ağzımda oturur pozisyonda uyudum mesela biraz taviz verdim gecemden kötü bir şey söylemiyorum rahat olun bu kadar endişeli olmayın diyorum