Elifmom yok yaa olmaz yani benim doktorumun kliniği var bi keresinde cıkışına 15 dakka kala yetiştim sırf bebeğim yüzünü göstermiyo diye bi çikolata ye yürü 10 dakka sonra gel demişti. Sırf yüzünden bir poz verebilmek için. Asla benim talebim değildi zaten geciktiğim için mahcuptum, kadın beni kabul etmese kapıdan döndürse yeri vardı ama o her zaman nasıl ilgilendiyse öyle ilgilendi. Gecikme pahasınada olsa beni gayet güzel karşıladı hakkını ödüyemem. Bu yüzden ona duyduğum güven cok derin. Yani sizinde özel hissetmeye ihtiyacınız var. En azından süreciniz hakkında detaylı bilgiye sahip olmak hakkınız. Yani haftalarca önde bebeğiniz ve bunun bilgisi size verilmemiş nasıl bişe bu