Sevval0308 Kizlar 34+1 deyiz güzel kızımla bebiş doğdu butonu geldi elhamdülillah bu günleri gösteren Rabbime çok şükür var mı aynı zamanda olanlar? Kaç gününüz var evladiniza kavusmaniza şikayetleriniz neler
Sevval0308 SimgeGktg bir bakıma daha çok var gibi geliyor bir bakıma da sunun surasinda ne kaldı diyorum :) hastane çantanız hazır mii oda felan yaptinizmi
Sevval0308 casper12 maasallah aynıyız🥰tahmini 10 temmuz. Ama hiç doktorumla konuşmadim vajinal doğum çok istiyorum ama minnosumuz ters 29 dan beri bilmiyorum ne olacak ilk gebelik.sizin belli mi?
SimgeGktg Sevval0308 çok gibi gelmiyor hicc banaa 🥺🥺 Yani hastane çantamı hazırladım evet. Zorunlu sezeryan olucak ikinci gebelik. İlki erken doğdu 32 haftada. Bunda bu haftaları görmek ve bu deneyimi yaşamak ilk gebelik hissini veriyor ama 🥺 Hastane çantasını da ne olur ne olmaz diyerek 32 haftada yaptim ❣️ Sağlıkla gelsinler inşallah 🤍🤍🤍
Melo-fndkc Sevval0308 ilk gebelik kuzucum. Şu an her şey normal gözüküyor. Bebeğim baş aşağı yerleşmiş durumda doktorum da doğal doğumcu biri. Ben de zaten öyle istiyorum. Bugün de doğum eğitimine gittim. Çok hazırız 🤣😅
Sevval0308 Melo-fndkc hay maasallah senin Minnoş akıllı demek.bacim.benimki ya makat geliş oluyor ya ayak gelis.oluyor hiç dönmüyor o başı :)
Melo-fndkc Sevval0308 dur daha döner belki kız. Bugün 37 haftalık bi hamile vardı geçen haftaya kadar bebeği makat gelişliymiş sezaryen günü almışlar. Şu an normale dönmüş bebek baş aşağı yerleşmiş 😅
Sevval0308 Melo-fndkc valla bir.iki.hafta önce takiyotdum çok fazla sonra da rabbim neyi uygun goruyorsa dedim
Eylulmom 34+0 42 gün var doğuma 2. Gebeliğim isme hastaneye ve doktora hala karar verememiş bir gebeşşş🤣🤣