Eylulmom Sevgi1985 benim değişiyor canım bazen 130-140 ları görüyorum tansiyonda büyük olarak 34.haftaya girdim bende
Ada_ada nora_01 Ben transferden önce Ass 100 e başlamıştım, kan sulandırıcı. Ağrı kesicili olanlar bir işe yaramıyormuş doktorum özellikle Ass100 al demişti. Daha sonra zaten kan sulandırıcı iğneye geçtim.
Yareneylul nora_01 bana kan sulandırıcı olarak verdi iki düşüğüm var benimde memnunum doktorumda çok iyi