NewMom__ benim eşim iki vardiya. 4-12 ve 8-4. Vardiyaya göre yemek yapıyorum. 4-12 olunca geç kalkıyoruz tek kahvaltı ile gün tamamlanıyor,8-4 olunca da akşam yemeği yiyoruz sadece 😄Bu hafta kahvaltı haftamız yemek pişirme yok ama kahvaltılık fikir alabilirim bende 😄 sana fikir olarak da yayla çorbası köfte patates pilav salata tamam 😄 kendime yapıyor olsam mercimek çorbası musakka pilav yapardım. Bayağıdır yapmadım çünkü. Haftaya inşallah yapacağım 😄