elifsaricicek10 ilk gebeliğimde özeldeydi bu da özelde olacak nasipse. Devlette özellikle araştırma hastanelerinde malesef anneye çok acımadan normal doğuma zorluyorlar. Benim deneyimim değil ama eltim çok zor bir doğum yaptı , sezaryen olması gereken durumda normal doğum yaptırdılar . Sonrasında asistanlar falan çok özür dilediler falan . Onu dinledikten sonra özelde karar kılmıştım. Özelde de sorun olmuyor mu elbette oluyordur . Dört dörtlük işleyen bir sistem yok malesef. Sadece özelde en azından ayrı oda imkanı var , sancı odası vs imkanı var ve normal doğum diye kadınlara işkence etmiyorlar. 🤷♀️