Birkucukmucize elifsaricicek10 devlete bir iki defa gittim hiç ilgilenmediler o yüzden hep özele gittim kontrolere özelde devam ettiğim için özelde dogurucam
Ozus Birkucukmucize bana yakın hastanelere soruyorum 25 bin ikiz için diyorlar doktorumu değiştirdim dün o da 30 bin istedi
Ikiz_annesii Birkucukmucize bende bugun 10 bucuga anlaştım zorunlu sezaryen ikiz bebek için. Ara zam gelirse ekleniyomus ama yine de uygun guzel bi hastane çünkü
_brcu88_ Birkucukmucize benimde 8 😊eşimin oteli hastane ile anlaşmalı olduğu için yarı yarıya verecez
babyasyanil Özel istiyorum tabii ama eşim devlet hastanelerinde doğan bebeler bebe değil mi diyor😅 imkanımızda var. Çok pahalıda değil hastane ama bilemiyorum şuanlık özel gibi
Bernasnli Ebebe yok yapmadım daha 21 haftalığım karşılar diye düşünüyorum önemli olan doktorun girdiği tanı gidince sorarım
Burcum elifsaricicek10 özelde olacak. Konfor alanım önemli. Eşimin refakat etmesi de benim için önemli tüm ihtiyacımı o gideriyor.
smyylcn elifsaricicek10 normal dogum yapacaksiniz kesinlikle özelde yapin ama sezeryan olacaksiniz devlet özel farketmez
Ikiz_annesii elifsaricicek10 ikisine de takipliydik. Baska bir özele gittim bugün oraya karar verdim. Devlet hastanesi uzakti çünkü yoksa devlete gidebilirdim
Glcn12 elifsaricicek10 bana seçenek sunsaydılar direk özel derdim ama ilkte de devlete yaptım bunda da devlet ilki kötüydü bunu bilmiyorum özel daha bi ilgili geliyor bana bir kere muayene olmayı istiyorum ama olmuyor işte
Busrata33 elifsaricicek10 özelde yapacağım doğumumu devlet hem uzak hemde sürekli randevu bulunmuyor.Bir oğlum daha var ve izin vermiyorlar sürekli gel git yapmaya o yüzden devletten vazgeçtik.
Ikiz_annesii Birkucukmucize ikiz icin zorunlu sezaryen. Tek bebek normal dogum 7 zorunlu sezaryen 9 sezaryen 11
Ebrulianne06 Perinatoloji takipli oldugum icin aldgm dogum paketini de ozelden iptal ettirmek durumunda kaldm konfor acisindan tabiki ozelde olmk isterdim icimde de kaldi ama teknik donanim acisindan devlette olmak daha guvenli geliyor