Ben Can hastanesi’ne gidiyorum, sigortam karşılıyor doğumu ama fiyatları biliyorum. Alim Gökhan beye gidiyorum. Muayene 715 TL civarı, foto çekim için 1500 TL istediler ama ben çekimlerini beğenmedim dışardan birini tutmuşlar telefonla kendiniz çekseniz daha iyi pozlar yakalarsınız. Doğum 15.500 demişlerdi ama temmuzdan sonra 18000 olacak diye duydum. İkili tarama 1300 TL idi.