dilara2561 doğum sonrasında ufak çatlaklarım olduğunu gördüm karnımın alt kısmında . Karın boşalınca ortaya çıktılar ama ciddi seviyede değil minik minik . Sanırım daha düzenli kullansam daha olumlu sonuç alacaktım. Son 2 haftamda karnım daha hızlı büyüdü ama o aşamada ben artık krem sürecek sabra sahip değildim, keşke sürseydim de onlar da olmasaydı 🥲🥹