1 sm açıklık yazmışlar kağıda, bebeği kanala indirmek için, rahmi açmak için bol bol egzersiz yapın, ben hissediyordum sancıyı, 2 sm açıklıkla hastaneye yatırmışlardı. 28 saat sonra doğum yaptım ama ömrümden ömür gitti. 2 paket suni sancıyı verdiler, hele o alttan muayeneleri yokmu resmen kendi kendime işkence etmişim hastaneye erken giderek. ilk gebelik ilk doğum aşırı acemilik yapmışım, bir dahaki doğumda bebeğin kafasını görmeden gitmem 😄