beyzzsenturkk bunlarda saygı görgü kültür yok ki çok normal böyle şeyler onlar için..polis nasıl ilgilenmez ya gerekirse toplanıp komşularınla karakola gidin şikayetçi olduğumuz halde ilgilenmiyorsunuz sizden de mi şikayetçi olalım diyin olur mu öyle şey nerden gelirse gelsin bu ülkenin kurallarına uyacaklar. İyi sabretmişsiniz bunca zaman.Bir an önce kurtarsın rabbim bizi bu parazitlerden.. bizde önceki evimizde alt katımız çok gürültülüydü bazen matkap sesi gece 1-2lerde hemen hemen her gün kavga sesi ama normal bir kavga değil ben ilk duyduğumda birini öldürüyorlar sanmıştım bütün küfürlerini duyuyorduk kadının, biz o iğrenç sözleri duymak zorunda değiliz oğlum küçüktü ozamanlar en ufak seste kulaklarını kapatmaya başlamıştı defalarca şikayet ettik hep geldiler ama uyardılar işlem yapmadılar bütün komşular şikayetçiydik ve en sonunda taşındılar.