hanımlar alt katımızda suriyeli bi aile var kendilerini göremedim 1,5 yıldır ben ne zaman kapıyı açsam onlar içeri kaçıyor ben kapıyı kapatınca iniyorlar günlerdir matkap çalıştırıyorlar gece 12-1e kadar polise sikayet ediyoruz polis ekip yönlendiricez diyor ilgilenmiyorlar ev sahipleriyle konuşuyoruz uyarı veriyor dikkate almıyorlar yalıtım çok iyi değil ses ta benim üst katıma kadar geliyormuş yerleri tekmeliyorum artık bana bi akıl verin kızımı beşiğe koyuyorum yanından ayrılamıyorum sese uyanıyor eşim evde yok diye kapılarına da dayanamıyorum