Seda54 ben de aksine devletten çok memnunum. Ona neymiş canın ister yaptırırsin istemez yaptırmazsin bu olay doktorun insani değerlerinden dolayı yaşanmış bence. Özel ve devlete ayrı ayrı gidiyorum ikisi de takipte ama hiç böyle bir şey yaşamadım. Kızdım şu an ne biçim iş bu😒