Seda54
Sanırım hastaneden hastaneye değişiyor doktordan doktora hamileliğimin ilk ayından beri araştırmaya gidiyorum ve doktorum o kadar Güler yüzlü kötü konuşmayan o kadar plesanta sıkıntısı vardı ki herşeye hep olumlu yaklaştı olsun geçer dedi plesantam yukarı çıktı artık hamileliğimi tamamladım neredeyse 34 haftaya girdik 🤷♀️
Allah herkesi iyi kişilerle karşılatırsın 🙏