babyasyanil saitkereminannesi02 gelsede bu kadar gelmez bence. Reyapa ocakta ve martta 2 kez zam gelmiş ne alakaysa… darphane işletiyolar sanki
GulserenKY babyasyanil Yok canım Bütün kontrollerini özelde yaptırıp doğumda devlete gidenler var öyle şey olur mu devlet hastanesi Sonuçta vatandaşına bakmak zorunda
Yigit_Yagiz_Moms Arkadaşlar Çam ve Sakura hastanesi nde bebeğin kalp atışlarının sesini dışarıya veriyorlar mı ultrasonda?
ZO_Zeynep9098 babyasyanil merhaba ben beylikdüzü devlete gidiyorıö nasıl siz baya önce yazmişiniz orda mi yaptınız doğum nasildi