babyasyanil dava sürecim başlayacağı için bir şey anlatamıyorum psijolojik olarak da benim ve ailem için çok yıpratıcı bir süreç kimsenin de psikolojisinin bozulmaması adına. Ama şu süreçte sunu öğrendim sonuçta normal doğum da olsa sezeryan da olsa bir operasyon geçiriyoruz, kendi sağlığımız için de bebeğimizin saglığı için de doğru hastaneyi ve doktoru seçmek çok önemli