Grsost Bugün 17+3. Beynin tek tarafında ama iki tane kist varmış. Fetal DNA testi için kan verdik. Daha önce böyle bir şey yaşayan ya da duyan oldu mu.
Iremfasl_ Grsost 20. Haftalarda kayboluyor bizde de olmuştu sağ ve sol beyninde kendiliğinden kayboldu çok şükür doğum yaptım 1 ay 2 günlüğüz şuan rabbim sizide sağ sağlim kavuştursun inşallah ☺️
tazegebe58 Grsost benim detaylı da cavum veli interpositi diye bir kist gördü doktor ikinci kez görmek istedi tekrar gittim yine gördü ama kendi kendine kapanır ya da doğumdan sonra düzelir dedi içinizi ferah tutun hiç bir sorun olmaz Allah’ın izniyle 🌸☺️
Grsost Iremfasl_ çok güzel olmuş. Sizin doktorunuz kacinci haftada gormustu? Perinataloga ne zaman gitmistiniz?kusura bakmayın biraz fazla sordum
Aysinvebebito Benim bebeğimde de vardı 20. Haftada detaylı ultrasonda gördük. Bı ay sonra kendiliğinden kapandı telaş yapmayın lütfen.