Asistan-mom Nurkoylms hayırlısı olsun Yarın yazın bari Bu konuda siz de sorun bakalım Dr ne diyecek size 😀
Nurkoylms Asistan-mom tel grbelikmjs canim cok sukur saglikli kalp atimini falan dinledik bir sorun çıkmadı
Nurkoylms Nurkoylms tek gebelikmjs cNim ultrosonfa tek bebek cikti herseyi iyi cokti cok sukur kalp atiimi filan
Kocburcuu Nurkoylms güzel sonuclarınızı yarın öğrenin 🌼 ama beta ile cogul gebelık anlasılmıyor ikiz gebeyim ilk betam 16,80,800 seklinde ilerledi ultrsonda gördüm ikiz oldugunu😄🤰🏻
Esra1tek1cift Nurkoylms 6.haftada 7434 cıkmistı saglik ocaginda baktirmistim asla ikiz beklemiyorduk ultrasna girince ögrendik 🤭 suan 11 haftaligiz
Mucizemibekliyorum_ Kocburcuu siz mi istediniz çift koydurmayı doktorunuz mu önerdi. Benimde transferim olacak karar veremiyorum tek mi çift mi koydursam diye
Kocburcuu Mucizemibekliyorum_ ben istemedim doktorum riske atmamak adına iki tranferin ikisinde de cift yaptı 🤰🏻🥰ikise tutundu
Mucizemibekliyorum_ Kocburcuu ya maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah💜 ilk transferinizde de ikiz tutmuş muydu