eymenmom07 kızlar bebeğim bu sabah 2.300 kg doğdu dün gece ciğer geliştirici yaptılar. Sabah sezeryanden 2 saat önce de bi doz yaptılar ama solunum sıkıntısı varmış küvöze girdi. Bunu yaşayan var mı ne kadar sürede çıkar. Sürekli ağlamak istiyorum ama sezeryan dikişlerim öyle ağrıyor ki onu bile yapamıyorum kıyafetlerni hemşireye verdim ama giydiremeden küvöze girdi içim çok acıyor 😢🥺
Duyulurum eymenmom07 Allah sağlıkla kavuştursun. Kilosu iyiymiş Maşallah, kısa sürede toparlar Allah’ın izniyle. Neden erken doğum oldu, tehlikeniz var mıydı öncesinde?
Tatlicilek eymenmom07 çoğu bebek kuveze giriyor artık evet cok zor ama dua etmek dışında elinden bisey gelmez. Benim de riskim var her an doğabilir muhtemelen benim bebeğim de kuveze girecek ama iyi olacaklar, cok küçük değiller kolaylıkla atlatacaklardır bu süreci, kalbini ferah tut
Mutluemos eymenmom07 belirtileriniz neydi Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşaAllah Rabbim sağ salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim acısıyla imtihan etmesin Rabbim analı babalı büyütsün inşaAllah hep birlikte çıkarsınız o hastaneden üzülmeyin süt veriyor musunuz yada o işlem nasil sağlanıyor
_Daydreamer_89 eymenmom07 35+6 da doğum yaptım 11 gün küvezde kaldılar orda çok iyi bakılıyorlar aklınız kalmasın siz iyileşmeye bakın sezeryan benim çok zor geçmişti onlar eve gelene kadar anca ayağa kalkabildim rabbim acıdı belki de bana yoksa asla iki bebeğe yetermiyor insan emzirmek çok zor oluyor dikişlerle
yagmurgunes Merhaba, sorunuz hakkında bir bilgim yok ama ben de 34te doğum yaptım, o minnacık bebeğiniz o kadar hızlı büyüyecek ki inanamayacaksınız. Lütfen ağlamayın çok güzel günler bekliyor sizi sadece birazcık özleşeceksiniz☺️
eymenmom07 Mutluemos Alah raxı olsun inşallah sağsalim tez zamanda çıkarıırz. Canım herhangi bir belirtim olmadı açıkçası. Akşam idrar yapmaya gittim klozete oturunca idrardan önce su gibi akıntım oldu az miktarda sonra kalktığımda azar azar devam etti ben doktorumu aradım hastaneye gel dedi gittim çok hafif adet sancım başladı serum ve ciğer geliştirici iğne yapıldı. Gece lavaboya kalktımda bi anda bardaktan boşalır gibi suyum geldi doktor da sabah hemen sezeryane aldı
eymenmom07 _Daydreamer_89 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Kaç kiloydular ve solunumda mı sıkıntı vardı
Azeriqizi Uzulecek bisey yok canim bi kac gune cikarirlar Allahin izniyle kavusursun bebrgine☺️🤲cok sükür saglikla dogdu sükr et kilosuda gayet iyi arkadasim 41haftasinda 2.500brbek dogud eltimde 40 haftada 2.700 40lari cikmadan ikside tosun oldular)srnin sütünden beslenip tombullasir hic canini sıkma tam aksi sevin🤲💜
Mutluemos eymenmom07 Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşaAllah üzülmeyin bir komşumuz önerdi seyidet nefise hatun hazretlerinin hayatını okuyun Google den sonra bebeğinizin sağlığı için niyet diyorsunuz veya artık ne için dilerseniz Allahın izniyle şifa buluyor sizde 3 yasin veya 1 kurban kesiyorsunuz seyidet nefise hatun hazretleri adına Rabbim şifa versin inşaAllah bayağı kişiden de duydum dua en büyük nimettir Allahtan ümidinizi kaybetmeyin inşaAllah hersey hayırlısı ile olur 🌸❣️
_Daydreamer_89 eymenmom07 3000-3350 kilo doğdular doktor solunum sıkıntısı var biraz demişti ama hiçbiri cihaza bağlı degillerdi
designermoms eymenmom07 çok geçmiş olsun benim de erken doğum riskim var yarın 35+0 oluyoruz doktorum hep bıçak sırtımızda gidiyoruz diyor doğarsa küvöze giredebilir girmeyedebilir dedi korkmayın onlar için en hayırlısı ne ise o olsun ben de çok korkuyorum ama orda toparlanmaları daha iyi oluyormuş hem de siz kendinize gelirsiniz bebeğiniz geldiğinde onunla daha güzel ilgilenebilirsiniz iyileşmiş olursunuz Moralinizi iyi tutun çok durmaz bana 10 gün belki durur belki durmaz demişti sizin de haftası büyük siz iyi olun bebeğiniz de iyi olduğunuzu bilip iyi hissetsin Çok geçmiş olsun 🙏🏻