Glcndrsn YaseminCanCicek21 ben uygun fiyatlı arıyorum aslında canım alışverişi ailem yapıyo onun icin biraz daha uygun bisey arıyorum
MoonLighty Glcndrsn yani şöyle pusetli olmadığı için ilk aylar kullanımı zor. Zaten ben bunu bilerek aldım. Ayrıca puset aldım kendi aracımda taşımak için. Ama büyüdükçe kullanımı zor diye ilk defa duydum. Çünkü genelde travel sistem kullananlar çocuk büyüdükçe bu tarz kabin boylara geçiyor kullanım rahatlığı için. Bir de siz kabin boy istediğiniz için söyledim :)
Glcndrsn MoonLighty iste kabin boyda düşündüm zaten ama yorumlarda öyle okuyunca emin olamadım ya cok kararsız bi durumdayım
dilos011 Glcndrsn ne arabası Cnm bebek arabası galiba çift yönlü kullanıyorum ben ama bayadir kullanmıyorum Cnm unuttum markasını
Glcndrsn dilos011 anladım canım belki sende yeni almıssındır diye sorim dedim bi sen napıyosun bebiş nasıl iyi oldun mu biraz
dilos011 Glcndrsn yok Cnm kızımda vardı almadım pek kullanamadım zaten kızım sevmedi binmeyi kaldırmıştım depoya bende Şükür iyiyim Cnm Allah razı olsun göğüslerimin yara olması dışında sıkıntı yok hafif bi ağrım var bebek de iyi
Elifsn Ben Prego Aria kabin boy bebek arabasını aldım. Uygun fiyatlı, puset uyumlu, hafif bir bebek arabası, kapanınca valiz gibi çekebiliyorsun, tavsiye ederim
Zeyneprem Feyzaclk merhaba bu bebek arabası joie tourist signature edition diye geçiyor değil mi? Yenidoğan zamanı herşey çıkıp pusetli şekilde mi kullanılıyor ? Birkaç öneri yapıldı kafam karıştı da bu model de onlar arasında:)
Feyzaclk Zeyneprem evet o. Travellerdeki gibi çıkmıyor. Biz kılıfını komple söktük ilk 6 ay puset takacağımız için. Yani o kılıf sürekli çıkarılıp takılmaz. 6 ay sonra da kılıfı tekrar takıp onunla kullanacağız. Sökmesenizde puset takılıyor ama fazladan ağırlık olmasın ve görüntü açısından söktüm ben