Tamamen bebeğinizin gelişimi ile ilgili. Ben 6-7 tane yenidoğan takım aldım. Kızım 2825 doğdu. Kolları kıvırdık, pijamasını vicdanına kadar çektik öyle kullandık. Sadece ben iç zıbınını 3 aylık aldım. Büyük geldi ama yine de kullandım. Şu an kızım 3 ay4 günlük. Hala bazı yenidoğan takımları oluyor. Hala üç aylıık iç zıbın giydiriyorum