-Naz- Mhande bişey sormak istiyorum. Acaba sadece bende mi oluyor . Afedersiniz kaç gündür altta doğru baskı çok oluyor normal mi ? Sizde de oluyor mu ? Randevu yok doktora gidemiyorum
Mhande -Naz- inanırmsn canim o bendede oluyor ayağa kalktığımda hemen alta baskı oluyor ve biraz canım acıyor önümüzdeki salı randevum var kendi doktoruma gidince soracam bende
-Naz- Mhande demekki normalmis bende korktm erken falan doğum belirtisi mi dye 4. Gebeliğim ama insan ilk gebelik gibi korkuyor