-Naz- Mhande amin inşallah tüm hamileler sağlıcakla kucağına alsın 😊 rabbim isteyenlerede nasip etsin.
gizem_zybk Mhande 31+3 heycanla bekliyoruz normal doğumdan korkuyorum bende büyük ihtimal sexeryan isteyeceğim rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🥹🫶
Mhande gizem_zybk Amin kuzum Allah hepimizin yardımcısı olsun insaAllah hepimiz sağ saglim kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻❤️❤️
-Naz- Mhande bişey sormak istiyorum. Acaba sadece bende mi oluyor . Afedersiniz kaç gündür altta doğru baskı çok oluyor normal mi ? Sizde de oluyor mu ? Randevu yok doktora gidemiyorum