Erbasc Hayır siz adet gününüze göre hesaplayabilirsiniz. 7 kasım benim mesela 7 haziranda 7 aylık oluyorum. 8 den gün almaya başlıyorum sonra. Buda yaş hesabına döndü 😂 seneyi tamamlamadan 1 yaşında diyebilir miyiz doğmuş bebeğe ? Mantıken ay dolmadanda 7 aylık denmez yani 😂 Sen en temizi adet gününe göre hesapla 🥰