Erbasc 28-32 hafta 8 ayın içinde diyor bi aydınlatın beni şimdi bilmişler çıkıp demesin internette var bilmem ne her sayfa başka birşey diyor
Ruken_07akkus Erbasc bende 28 haftalık olduk ama 7 ay diye biliyorum 8. Ay 31 de başlıyor diyor biliyorum
Gumus25 Erbasc 30 haftalık olunca 7 aylık oluyorsunuz. Yani 30 ile 34+2 arası 8. Ay oluyor. 34+2 olunca 8 ayı da bitireceksin 😊
Balbebek012 Erbasc aslında internette doğru çizelgesi var şimdi mantıken de bir ay tam 4 hafta yani 28 gün değil ki bazıları 31 gün bu durumda 7 aylık olmuyor. Kafan karıştığında kaç gün geçmişse 30 a böl o şekilde hesapla
Golge98 Erbasc yani 8 aydan gidiyorsun ama tam 7 aylık olmuş oluyosun ve 8 ay dolduğunda 8 aylık gebe oluyorsun 9 aydan gün almış oluyosun
KadriyeSoyucok Erbasc aynen öyle bende 32 haftam bitmek üzere o 7 den çıkış zor zaman geçmiyor erken doğum riskim var Allah yardımcımız olsun hepimizin
Erbasc Balbebek012 teşekkür ederim canım artık ay olarak hesaplamayacağım galiba kafam daha çok karışıyor haftayı baz alacam 😂😂