misssevval Svda77 evet bende de oluyor 34. Haftadayim Bazen çok bazen az oluyor, normal olduğunu düşünüyorum
Mrvesahn Svda77 bir ara bende de oluyordu tansiyonum düşüyormuş ondanms yani karnm açsa çok yorulduysm olurdu bu aralar olmuyor şükür 🙄
Melekozge Svda77 ben oğluma hamileyken başladı doğum yaptım geçmedi şimdi tekrar hamileyim ve haala devam ediyor oxamanlar doğumdan sonra gitmiştim göz doktoruna önemli bir durum olmadığından bahsetti
Ervaduru Svda77 benim de tansiyonum düşük cıkıuor bende 18 hafyalıgım 3 haftadır var bende de göze gittin mi yada doktora sordun mu
Mrvesahn Svda77 inanın hiç hatırlamıyorum ilk hamileligimde olmuştu 2.5 yıl önce bu hamileliğim de olmadı sadece tansiyon denmisti
Ervaduru Svda77 doktora falan söyledin mi bende de 3 haftadır geçmek bilmiyor bu sebeple kaç kez doktora gittim saymadım yani
Svda77 Ervaduru yok söylemedim bebek gayet sağlıklı hamilelikte bu tarz şeyler olabilir kafanıza çok takmayın yarın goz doktoruna gidicem bence tansiyonla alakalı bir şeydir diye düşünüyorum
Svda77 Ervaduru çok dikkat edince sürekli görünüyor gibi oluyor siyah noktalar o yüzden yokmuş gibi davranın kan tahlileriniz ve goz doktorunuz sknti yok dediyse sorun yoktur
Svda77 Melekozge aynen olabilir dediğiniz gibi insan dikkat edince daha çok görüyor gibi oluyor o yüzden dikkat etmemek daha iyi :)))