Kuzeymiraa Fener1608 bende 2.5 sene bekledim çok çok iyi anlıyorum. Rabbim dualarınızı kabul etsin inşallah 🙏🏻
OnlyBaby Kadriyecebeciii canım çatlama iğnesi oluyosun değerlendiriyosun ya sonraki günlerde değerlendir diye bişey diyomu doktor adete kadar
Kadriyecebeciii OnlyBaby şöyle oldu benım ben adetimi bitirdim beşinci gün klomen kullandım oda bitti,sonra igne verıcem dedi doktor öyle igne oldum,igneyı yaptıgın gün yasak,ertsi gün değerlendirdik,gün aşırı dedi doktor
Mrvyctrks Fener1608 ilk ay olmadı ikincisinde hamile kaldım sizin de ilk ay olmazsa umutsuz olmayın 😊
AsenaKubra Busraa-aa herhangi bir probleminiz var mydı ? Bende bir düşük yaptm. Bir senedir korunmuyoruz ama hamile kalamadım. Eşimde de bende de hiçbir sorun bulunmadı hersey çok güzel diyor doktorlar. Bu ay klomen verdi adetimi bekliyorum merakla.
Busraa-aa AsenaKubra yok hiç bir sıkıntımiz yoktu korunmuyorduk bizde ama olmuyordu ben doktor kontrolünde kullanmadım ilki boş gebelik oldu düşük yapıp kürtaj oldum sonra tekrardan kullandım 4,5 5 ay sonra doktor kontrolünde kullanmadım yine şuan 12+3 gebeyim
OnlyBaby Nur_50 bi sorununuz varmıydı bu eş paketini kullanırken bana pcos dedi ama öyle haftalarca adet olmadığım olmamıştı
Nur_50 OnlyBaby yok sorunumuz sebepsiz olmuyordu adetimde düzenlidir yumurtlama takibine giderdim yumurtam olgunlaşıyor kendi kendine çatlıyordu doktor sorun yok dedi😃 çatlatma iğnesi gerek kalmadan olurdu 4 ay takip gittim 1 kez çatlatma iğnesi vuruldum