Rames06 Edolili biz suan 5. Bölgedeyiz doğudayız minimum 3 sene kalıyorsun ama uzatma vererek 4 yada 5 yıl kalanlar oluyo batıda bu süre daha fazla 7 8 sene kalanlar olduğunu biliyorum ama görevlerine göre falan değişir tabi
myangelson sulekzl bizim de öyle 1 sene var daha tayine ama mecburi tercih yaptirildik bakalım ne olacak meraktayiz
Vd10 Rames06 Allah razı olsun çok teşekkür ederim, sizin de hakkınızda hayırlısı olsun inşAllah dilediğiniz yer olur 🙏🥰
Mslme_0krkmz Rames06 jandarma eşiyim yazı gelmiş bugün açıklayacaklar artık depremden dolayı ayrı kaldık bizde eşimle kaç aydır biran önce açıklansa da düzenimizi kursak hamileliğimde yanımda olamıyor üzülûyoruz iikmizde çok zor