Minikomoms merhaba bi şeyi merak ediyorum bilginiz var mı, 11 12 senedir Jandarma görevi yapan birisi doğu görevini falan bitirmiş şuan ankara da 5 senedir falan. Tayin onlara da oluyor mu? Eşi memur o ankara da diye başka şehire gitmeme gibi birşey söz konusu mı?
Ay inşallah anlatabildim