Doktorum bebeğin kilosuna, benim aldığım kiloya, bebeğin suyuna, kan ve idrar tahlili değerlerime göre risk görmediği için şeker yüklemesi yapma gereği duymadı. Hatta nedenini detaylıca izah etti, “kitaplarda şeker yüklemesi yapılması gerektiği yazıyor ama kitabın dipnotunda risk görülmemesi halinde yapılmasına gerek olmadığı da yazıyor, çoğu doktor bu dipnotu es geçiyor ama ben risk durumuna göre değerlendiriyorum” dedi. Her doktorun tarzı farklı oluyor demek ki.