Beigebaby Hilal2901 10da yatışım yapılacak canım 9 gibi evden çıkıcaz , çok heyecanlıyım saat geçtikçe kalbim ağzımdan çıkacak sanki 🥹
Haticelisa Beigebaby canim bok bol hareket et suniye takili kalma olurmuinsallah cok guzel dogumun olur
JaleTogrul Beigebaby bende suniyle dogum yaptim.. hic korkma.. ayni bedende son saatlerinizin tadini cikar🌸 sag salim kavusursun insallah🙏
1_prensesannesii Beigebaby biz de kızım gelmeyince suni denemiştik kolay bir doğum oldu kendinizi kasmayın hastanede de yatmayın sürekli eğil kalk yapın
Beigebaby 2_evlatyolda Amiin inşallah çok sağolun 🤲🏻🧡 Suni sancı alıyorum 1 saat kadar oluyor beklemedeyiz