Herkese günaydın. Beklenen gün geldi bizim için , oğlumun gelmeye niyeti olmayınca doktor bugün için yatış vermişti suni sancıyla normal doğum deneyeceğiz . Dünden beri çok farklı duygular içindeyim korku heyecan hepsi birbirine karıştı durup durup ağlarken buluyorum kendimi 🥹 Lütfen benim içinde dua edin şu an en ihtiyacım olan şey dua . Allah bu yolda olan herkesin yardımcısı olsun sağlıkla evlatlarımıza kavuştursun ,evlat sahibi olmak isteyenlerede bir an önce nasip etsin , inşallah bende buraya pozitif bir doğum hikayesi bırakabilirim 🤲🏻🌸