Esrabcdef şöyle ben normalde de kan verince kötü olan biriyim o yüzden mutlaka yanımda biriyle giderim bugün de ilk kanı ve ikinci kanı verdikten 15 dk sonra falan biraz içim geçer gibi oldu 4-5 dk sürdü sonra geçti çok büyük bir sorun yaşamadım ama o an tek olmak istemezdim tabi bu durum sizde hiç olmayabilir de ben her kan verdiğimde oluyor, hiç kötü olmadan geçirenler de var bilemiyorum 🤷🏻♀️ yine de imkanınız varsa tek gitmeyin derim