IKRAM_01 Sat tarihim 17 nisan yanlız çok afedersiniz ama ilişki 29 ve 30 nisanla beraber ondan sonraki zamanlar oldu kese göründü bu tahlile göre kaç oluyor acaba kafam çok karışık bin olmuyormu ❤️🤲🏻
mother2 IKRAM_01 100bin gormuyor kuzum betan yanlis anlamadiysam kese gorunur bebek bile gorunur bu betayla
Smyye0303 IKRAM_01 bende geçen gunlerde gittim bin üstü gösterdi aynısını kesem görünmedi daha şuan 5+0 adet tarihime.gore doktora gidin baksın bı gorecekmi ben 6 haftalık olmasını bekliyorum 😅😂
Nur_50 IKRAM_01 senin beta hcg 1000 benimde 29 nisan bat beta hcg 772.5 benim 4 haftalık senin 4-5 hafta içinde.
Deletedmom_50 mother2 ay aşkım bende aynısını dedim sağlık kuruluşuna gitmiş yok bin demişler ben anlamıyorum.insalalh bi sıkıntı olmaz keseyim görmüş ama 5 haftalik demişler 100 bine 5 haftalik demeleri de garip
Smyye0303 Nur_50 şuan baktirmadim ben adetime 2 gün kala bakmıştım 1249 çıkmıştı ama kese falan görünmez 5 hafta üstü görünür genelde
mother2 Deletedmom_50 ozellikle hesap makinesinden baktim sayilara ne derse desin o yuzbin yazilan inananmam😁😁😁😁saglikla gelsin bebisi
Deletedmom_50 mother2 evet ya ben herkese sordum anneme babama eşime hepside aynısını dedi inşallah boş gebelik değildir benim başıma geldi çünkü Rabbım yardımcısı olsun inşallah sağlıklı gebeliktir Rabbım.kucagina almasını nasip eder inşallah
Aslaninannesi01 IKRAM_01 bu tahlile göre değeriniz 1000 den büyük bir değer tam ölçüm yapılmamış belki 5000 bin belki 15000 yani 1000 den büyük keseyi görmüşsünüz zaten son adet tarihinize göre haftanızi hesaplayın
Deletedmom_50 Stardust kendisi söyledi 5 haftalikmis diye ben neden söyleyim ki veya nereden bileyim canım acaba 🤔
IKRAM_01 Stardust Acile gittim son adet tarihimi söyledim usg baktı kese göründü sonra 5 haftalık diye not geçti
Stardust IKRAM_01 Ayy gerçekten altına olumsuz yorum yapan var. Hayırlı olsun öncelikle. Beta ile hafta ölçülmez son adet tarihinize göre haftayı bilebilirsiniz. Sadece bir kere mi beta verdiniz yoksa 2 güne bir verdiginiz oldu mu?
Deletedmom_50 Stardust kötü yorum.dedigine de bqkarmison dua ettik o kadar Rabbım kimsenin kucağını boş koymasın dua ya da kötü diyorsan ne biliyim yani
IKRAM_01 Stardust Sadece bir kere verdim sağlık ocağında cuma gününe denk geldi oda zaten şimdi betaya baktı almaya gerek yok dedi. Acile gidincede artık kan almıyor usg ye bakınca
Elifkskl IKRAM_01 değerin 1000 den büyükmüş canm bazı hastaneler daha fazlasını ölçmüyor beta 3000 den sonra karından kese gözükür 1500lerde vahinal gözükür net bir sonuç yazılmamış 2 3 gün sonra dr git kese gözükür
Deletedmom_50 Elifkskl kesesi gözükmüs zaten o değer ile bebeğin bile gözükmesi gerekir di bence yinede bilmiyorum Rabbım hayırlısını nasip etsin
IKRAM_01 Elifkskl Evet bizim sağlık ocağındaki Dr. Dediki bizim laboratuvar 1000 den fazlasını ölçmüyor. Çok teşekkür ederim bu konuya değindiğin için. Kuzum 25 mayısta acile gittim kese görülmüştü 26 mayısta kan verdim ❤️ bebeği görmek için randevu aldım