Busra__06 SunExpress le uçuyorum. Evet rapor istemiyor, 35 ten sonra karnın büyüklüğüne göre isteyebiliyormuş kapıdaki görevliler . Ben sormuştum görevliye, siz minyonsunuz çok karnınız olmaz, istemezler sizden demişti. Ama tabi ne olur ne olmaz ben raporumu yanımda götürücem.