Zerzer Kızlar merhaba ben yurt içi uçak yolculuğuna çıkacağım 2 saatlik yalnız 18+2 haftalığız herhangi bir engel olur mu sağlık açısından ilk defa bineceğim veya uçaktaki herhangi personel bir şey der mi yasak mı felan bilgisi olan var mı?
Minaesra Zerzer Benim doktorum 6. Ayına kadar yapabilirsin demişti yalnız riskli gebelik olmadığından eminseniz tabi 🙏
Afrodid Zerzer şimdi uçabilirsin eğer riskli durumun yoksa sormazlarda zaten. Ama 32. Haftadan sonrası kesinlikle yasak doktor raporu olsa dahi.
babymomy_ Doktorunuzla görüşseniz daha sağlıklı olur. Bence bir sıkıntı olmaz ama tabiki doktorunuz daha iyisini bilir
Sumeyye35 Bende o haftalar da uçak yolculuğu yapmıştım doktoruma sormuştum bir sıkıntı olmaz demişti tabii düşük riskiniz falan yoksa. Bide uçak personeline bilgi gidiyor sanırım çünkü hostes gelip kaç haftalık falan diye sormuştu şaşırmıştım😅
Bilgevural Zerzer uçak seyahati için rapor 28.haftadan sonra veriliyor diye biliyorum. Ben de gebeliğimin başlarında binmistim bir sorun olmadı.
Zerzer Minaesra şuna bir sorun yok ve 40 gündür hastaneye gidemedim randevu alamadım bir şey olur mu özelde para vermek istemedim
mommysss1 Afrodid 36 haftadan sonrası yasak biliyorum. Havayolu sirketlerinin sayfasinda da bu şekilde.
glnrmom Afrodid 35-36dan sonrası yasak ben 32. Haftamda uçacağım inşallah doktor rapor veriyor ve thynin sitesinde 36dan sonra rapor olsa dahi uçağa alınmaz diyor.
Elifsn Merhaba, ben gebeliğimin 12 haftasında 3 saat uçak yolculuğu yaptım doktorumun onayı ile sıkıntısız geçti. T
Minaesra Zerzer Eğer sıkıntı yoksa sizde kendinizi iyi hissediyorsanız bir sıkıntı teşkil edeceğini sanmıyorum, sadece dikkat edin çok yorulmamaya çalışın ☺️
Rabia_91 28 haftalığım 3 kere bindim uçağa, 32. Haftada tekrar binicem. Sıkıntı yapmaya gerek yok, hiç bişey olmuyor
Busra__06 Rabia_91 hangi firmayla uçtunuz acaba sunexpress rapor istemiyormuş sanırım bilginiz var mı