Cnrmom papatya çayı ve rezene çayını önerdi evet. Netten araştırma gereğinde bulunmadım bundan 2 ay öncede uyku problemi çektim o zmn önermişti ztn kullandım şükür ki bi sıkıntı arz etmedi onun dışında da bitki çayı kullanmadım ki o konuda da uyardı. dediğiniz şey kafamı karıştırdı muayene olmaya gittiğim gibi bu konuyu tekrardan konuscm