hulya1406 Aysegulinanc rica ederim Bende çok sevmezdim ama sağlık olunca mecbur.Limon filan koyabilirsiniz.
Ipek_2017 35+2 , 2 haftadır ara ara oluyor . Genleşince oluyor genelde. Uyku sersemi genleşiyodum bu sabah bi anda bi girdi kramp . Eşime ovalttırdım ama aşırı sertleşiyor çok kötü . Magnezyum kullanmıyodum bende kontrolde söylicem doktora versin
Eftelyaatasoy Aysegulinanc son haftalarda doktor bana önermedi magnezyum sancıya engel oluyormus doktoruna danış
beyzacmvrc Aysegulinanc canım ne yaptın gittin mi kontrole? Nasilmis bebiş çatı muayenesi oldun mu Doğum ücretlerini falan sorabildinmi
Aysegulinanc beyzacmvrc dün gelemedim canım şimdi geldim kayıt açtım bekliyorum kalbim ağzımda çok gerildim çatı muayenesi için 🫠
beyzacmvrc Aysegulinanc gerilme gerilme bisey olmuyor kasma yeterki doktorun elide hafif zaten Bana da haber et çıkınca ücretler i sormayı unutma tansm mi mesai ücretini falan Bide odalara hiç baktın mı bilmiyorum doğum odalarını bide sen gezer miisn müsaitsen Bı oda var çok geniş sezeryan olcakalr önden tutuyormuş onu Geri kalan odalar orta büyüklükte Bir taneside aşırı küçük yatak zor sigmis Bide işin kötü yanı odada masa yok hiç Yani çikolata falan yaptırdım hediyelik fslan nereye koycam bilmiyorum isteyen dışardan getiriyo masayı dediler bana o gün Ama komodin gibi bişey var onun üstüne sgdigi kadar koycaz artık birde sen gezer msn müsaitsen
Aysegulinanc beyzacmvrc ay o kadar uzun sürdüki beklemesi sinir oldum şu hastaneyi hiç beğenmedik ya bi doktor iyi çatı muayenesi oldum şükür hiç acımadı ama sanki şimdi hafif sızı var kanama olursa korkma dedi sende oldu mu? Birde normal doğurursun dedi bana da sancı çıkmadı doğum ücretini sordum normal 6900 sezeryan 8900 dedi doktorunuzu geldiğiniz de gece yada mesai dışında çağırmak isterseniz fiyatı doktor belirliyor oda 2500 civarı oluyor dedi odaları görmek istedim bi oda müsaitti sadece oda küçük bi odaydı küçük masadan başkası yoktu dediğin gibi organizasyon vs istersen dışardan getirmeniz gerekiyor dedi kadın
beyzacmvrc Aysegulinanc iki bin TL fark olmuş sezeryanla normal arasında önceden 1000 TL idi Normal 5900 sezeryan 6900 du
beyzacmvrc Aysegulinanc bide oda süslücek msn sen Ben kendim biseyler yaptım organizasyon ile uğraşmicam ama masa göremedim odada ben biseyler koycak🙄
Aysegulinanc beyzacmvrc bende merak ettim bende kanama olucak mı🥲 odayı süslemeyi çok düşünmüyorum sadece karşı süsü asarım yanlarına tül birde çikolata hediyelik daha yaptırmadım gerçi 😂 onları koyarım diye düşündüm gereksiz masraf yapmayı istemiyorum
beyzacmvrc Aysegulinanc bende sadece balon bide balon aparatı aldım da tül falan vardı elimde onlari değerlendirip biseyler yaptım öyle küvet eteği falan yaptı annem yatağa fiyonk falan yaptı 😂 Hediyeligide kendim yaptım Ne olacak bebisin ismi 😊 bide aynı gün doğurup odalarımız karşı karşıya oluyormuş ahahah😂
Aysegulinanc beyzacmvrc ay üşenmesem bende kendim yapmak istiyorum hediyeligi ama üşeniyorum 🥲 sen baya hazırsın hazırlık yapmışsın hadi inşallah aynı ana denk geliriz tanışmış oluruz benimkinin adı Hüma seninki sanki Zeynep’ Ahsen miydi yanlış mı hatırlıyorum 🤍
beyzacmvrc Aysegulinanc Annem sağolsun çok hevesli elinden de her iş geliyor onunla birlikte yaptık bizde hediyeliklerimizi kapı süsümüzü oda süslerini vs 😂 evet doğru hatırlıyorsun Zeynep Ahsen 😊 Hüma da çok güzel 🕊️♥️
123c06- Aysegulinanc 15 haftalık hamileyim aynı krampları bende yaşıyordum uykuda gerildikçe özellikle doktorum magnezyum verdi tadı kötü diye içememiştim kramplar artınca ıcmeye başladım ve geçti magnezyum kullanmamı öneririm
Aysegulinanc 123c06- bende başlarda olmadığı için magnezyum vermedi şimdi istedim bugün son hafta da magnezyum içmemi istemedi kasılma engelliyormuş içilmemesi gerekiyormuş son haftalarda o yüzden içemiyorum 🫠