aysesmsk_ ben WhatsApp dan konuştum
Çikolata yaptırmak istediğimi söyledim adet falan sordular sonra baskıyı attım ödemeyi yaptım sonra
Kargoyu vs sordum hangi kargoyka geliyo diye
Ödemeden sonrw dekont atıp qdres alıcı adı soyadı tel bunları istediler.
Baskıya geçmeden önce pc üzerinden resim atilar görüntü kalitesin gormem için uygun mu diye onayladım ertesi gün de hemen yapılıp kargoya verildi zaten 2 günde flaan geldi İstanbul içi olunca