aysesmsk_ Kızlar merhaba İnstagram çikolata deposundan çikolata yaptıranlar var mı acaba güvenilir mi?
beyzacmvrc aysesmsk_ yaptırdım 2 3 günde falan geldi İstanbul içi olunca. Paketleme falan gayet iyiydi. Tadı kokusu cok güzel zaten. Baskısını da kendim hazırladım Pinterest ten sablon bulup fotoğraf uygulamasında renklerle oynadim göndermeden önce. Ortasına isimi yazdım fotoğrafı kaydettim. Kendiniz hazırlarsaniz baskıyı daha iyi fotoğraf çözünürlüğü iyi olunca baskı da çok güzel oluyo. Ben çok beğendim. Bazıları baskısı iyi olmadı falan demiş o tamamen baskı icin atılan fotoğrafın çözünürlüğü ile ilgili bişey
Senaykork aysesmsk_ Pleksili hariç hepsini çikolata deposundan yaptırdım Mart ayında, doğumum temmuzda tatları ve kokusu hala çok güzel
Nesnes28 aysesmsk_ ben 4kez sipariş verdim cikolataları lezzetli cok güzeldi kızımada ordan magnet ve cikolata yaptırdım hemen gönderiyorlar gayet güvenilir özenli tavsiye ederim 🥰
aysegul_46 Senaykork bişey soracağım ya bunu hastanede gelen misafirlere mı veriyoruz magnette var gliba bende yaptırımak istiyorum da acaba doğum tarihiyle mı yaptırsam diyorum
beyzacmvrc aysesmsk_    
Senaykork aysesmsk_ üsteki pleksili hariç diğer ikisini ordan yaptirdim , doğumum temmuzda, ben Mart’ta siparis verdim 3 günde geldi ve hala arada şekerim düştüğünde yiyorum tadı ve kokusu çok güzel ağızda eriyen Ülker’in çekmeceli cikolatasina benziyo tadı
aysesmsk_ @beyzacmvrc şu fotoğraf attığım sayfadan yaptırdınız değil mi bir de çikolatanın kalitesi güzel mi nasıl?😌
beyzacmvrc aysesmsk_ evet çikolata deposu Çikolatanin.tadi kokusu çok güzel lezzetliydi tazeydi Uygun koşullarda 18 aya kadar dayanır dediler 😂kuru serin gunes görmeyen yerde
Senaykork aysegul_46 evet canım gelen misafirlere , net doğum tarihi belliyse öylede yapabilirsin . Hatta mevlüt dusunuyorsan hastanede yapmayıp mevlutte dagitmalikda yapabilirsin….