Esraguvennn queenmerve doktoru çağırdılar acilen o kapıda hazırlandı sezeryana bekliyordu sonra baş ebe vardı bası uyguladı karnıma oylelikle çıktı. Komple doğum olarak çok güzel kolay geçip son anda catalda işte biraz aksilik oldu ama şükür bir sıkıntı çıkmadı.
Selmapiskin sevcanbyhtn normal doğumda da tüpler bağlatılabiliyor. İllaki sezaryen olması şart değil.
Nazli_cvk55 queenmerve çatınız belki bu doğumu yapmaya müsait değil doktorunuzun tavsiyesi daha mühim burdaki herkes nedense pırt diye kolay doğum yapıyor benim ablam mesela çatı müsait dedi 3.200 gr yeğenimi 20 saatte doğrdu sonu perişanlık alt tarafı 10 yıl geçmesine rağmen eskisi gibi değil vs vs. en sağlıklısı doktorunuzun ne önerdiği
queenmerve Nazli_cvk55 tabii çatı müsait olmayabilir. Benimde bir arkadaşım 3300 kilo ile 24 saatte doğum yaptı. Oda uygundu güya… işte benim de asıl merak ettiğim çatının uygun olup doğumun neden bu denli zor olduğu… Demek ki çatı muayenesi tam sonuç vermiyor hiç bir zaman diye düşünüyorum yani
_nigarr24_ queenmerve annem 2 kez doğurdu beni 5 kiloya yakın,abimi 5 kilo. Kayınvalidem eşimi 6 kilo doğurdu🤣eskiden doğuranlar varmış,şimdikiler biraz narin,bilemiyorum ama sosyal medyada falan görüyorum doğuruyorlar çatır çatır1
queenmerve _nigarr24_ o zaman kendinize göre pay biçin bence 3100 doğurmak kolay mıydı?? Benim bebeğim 4 kilonun üstünde yani çok kolay olacağını sanmıyorum ama yinede deneyeceğim siz düşünün artık durumu pek narinlik sayılmaz 😁
2oglusannesi queenmerve halam iki çocuğunu da 5bucuk kg doğurdum der hep.. Şimdi o kadar besili bebek doğmuyor ama görüştüğüm bir ebe 4 4bucuk 5 kg olması asla ve asla sezaryen sebebi değildir der. Ve bu kilolarda çok Doğum yaptrdim diyor
queenmerve 2oglusannesi evet ebelere doktorlara göre çokta zor değil olmaz demiyorlar zaten ama önemli olan benim için travmatik olmaması yani onlar yaptırabilir benim doktorumda aynı şekilde konuşuyor ama bakalım ben yapabilecek miyim? Yani ya da yaptırıyorlar dikişler çok fazla oluyor oda zor yani
Yoncaburak queenmerve kuzenim de 4 kılo doğurmuştu devlet hastanesinde sezeryana almıyorlar zaten cokkk aman aman bsey olmadıkça o kadar ıkınmıstı ki zorlanmıs ki bagırsagı rahmın içine kadar gırmıstı kendını toparladıktan sonra tekrar ameliyat olmak zorunda kaldı
_nigarr24_ queenmerve bebeğin kilosuyla alakalı değil bence. 3100 gr doğdu ama baya bi dikiş atıldı. Doğumu zorlayan bence doğru yapılmayan nüfes egzersizi ve ıkınma. Bende ilkti o zaman korkudan panik olmuştum nefes bile almadan doğurdum bir nefeste anlayacağın. Ikınmam yanlış oldu o yüzden berbat geçti ama 15 dakikada doğdu.
queenmerve _nigarr24_ ay o dikiş olayı da zor olmuştur… Biraz nefes egzersizleri çalıştım ama o an heyecandan sanmıyorum tam manasıyla uygulayabilir miyim. Doktorumu dinlemeye çalışacağım artık
_nigarr24_ queenmerve doktora pek de güvenme kendini toparla heyecan yapmadan gir doğuma. Nefes ve doğru ıkınmayı unutma. Bu ikisine bağlı yırtılmalar
Bereket_4153 queenmerve tam 5 kilo doğurdum oğlumu büyük bebek daha rahat doğuyor korkma rabbim kolaylık versin inşallah