Fey valla ben diretmiyorum da doktorum diretiyor tam tersi bir durum var bizde 😅
Tabi neye göre diretiyor orasını daha perşembe günü anlayacağız muayene etmedi hala. Kesin karar o zaman çıkacak.. Yinede normal derse diye tecrübeli arkadaşlara danışmak istedim ben sadece. Yoksa bence normalinde sezeryanında kendine göre zorlukları var.