Hanife_ Ben 9. gün kan vermiştim 1.9 çıkmıştı o kadar ağlamıştım ki tutmadı diye 11. gün idrarda çıktı kan verdim ondada cıktı adetime 6 gün kala normal gebelik testlerinde cıktı senin de çıkar inşallah tutar
Seerpll Hanife_ yaa inşallah benımde cıkar 9. Gün idrar test yapım dedm cıkmadı dedm tutmadı galıba üzülmüştüm ptesi beklicem 6 gün sonrasi testler varya ondan yapcam ptesi 12.gün oluyo ☺️
elifatma1234 Seerpll Mylifeee Dilans GizemCengiz kızlar eşinin sperm değerlerinde düşük varsa aşılama işe yarar mı. Siz hangi sorundan dolayı aşılama yaptrdınız
Seerpll Canım daha test yapmadım ama bugun aşırı kasıklarım agrıyo jelden sonra yürüyüş yapyrm biraZdan cıkıcam test alıcam sabahta yapcam tutuysa belli olur heralde demi zaten hemn kan verirım hemn ☺️
Seerpll Mylifeee az önce ucuz testler varya ondan yaptm tek çizgi cıktı yakınmdaki eczande yoktu 6 günlük testler yarın kan tahlılımı yaptrsam die düşünüyorum☺️
Seerpll [bilinmeyen] canım şuan hamilemyim degilmyim bilmiyorum yarın sabah kan vermek istiyorum ozmn sanırım belli olur ama hamile olmasam denerim dedigin macundan 😌
Seerpll [bilinmeyen] allahım kimseye aratmasın getcekten hastnelerede ugraşması zor rabbım nezmn nasip etiyse ozmn olur hakımızda hayrlısı olur inşallah canım 😌
Seerpll Mylifeee en iyisi yarın kan ozmn dayanmıcam cünkü idrarda cıkmadi ya dedim tutmadı heralde ☺️
Seerpll Mylifeee canım idrarda şimdi baktm cok silik ıkınci cızgı cok dikat edilince belli oluyo ilk baktgmda tek cizgiydi biraz vakıt geçtıkce silik iki ciZgi olmuş yarın sabah kan vercem inşallah çıkar ya 🤲