Tmk
Grsost bilmiyorum arkadaşlar inanın herkes başka bişey diyor ben artık rabbime tevekkül ettim, sonuçta anne karnında kesin tanı dahi konulsa bu hastalığın bir tedavisi yok , kendime ve bebeğime kaç haftadır umutsuzu ve üzüntüyü yaşattım artık ne gelirse rabbimden duam ve Umutlarım var gerisi boş diyorum veren Allah ,alan Allah ne gelir kulun elinden