omeragah Benim 2 li tarama testim düşük risk çıktı , 16. Haftada kist gözüktü 21. Haftada perinatoloji uzmanına detaylıya gittim bu kist önemsiz büyürse sıkıntı dedi şuan 37. Haftadayım aynı cm büyümüyor tek duam sağlıkla dünyaya gelmesi bu arada içimizin rahat etmesi açısında dna ya da amniyosentez önerdiler biz hiç birisini yaptırmadık