00Sule00 Mutluemos inşallah yaşamaz ortopedi tutuyor falan diyor da net birşey söylemiyorlar ki bize de
Mutluemos 00Sule00 neden demiyorlar ki net bir şekilde siz üstüne gidin başhekimlige bashemsireye gidin bilgi verin yoksa sikayetci olacam diye açık açık konuşun
201520202023 00Sule00 bende afyonluyum ve ilk dogumumu orda yapınca nefret ettim oradan suan üçüncüye hamileyim ve benide oraya sewk edicekler gene riskli hamile olduğum icin benim oglumda kuvezde kalmıştı kesinlikle susma ve dava ac hep stajyerler orda dogru dürüst bilgi veren yok rabbim yardimcin olsun
__mom1 Bebeğin bacağı nasıl kırılırki çok garip geldi. Yani küçük bebekler zaten esnek oluyor. Sezaryen doğumda da bebeğin bacağıyla alakalı müdahale olmuyorki bebek ters değilse. Belki bebekte doğumsal bi problem olabilr mi kalça çıkıklığı vs gibi?
dilinkopsunemi-bisus 00Sule00 normal doğum olsa anlarım da sezaryenle odoğmuş bebeğin bacağı kırılmaz suyun içinden çıkıyor geliyor çocuk ya yanlış anlamayın bende sezaryen oldum sezaryeni küçümser gibi anlaşılmasın bebeği düşürmüş olabilirler mi küveze giren bebeği yıkıyorlar o esnada falan Allah korusun düştü mü acaba
_brcu88_ 00Sule00 Rabbim acil şifalar versin direk gidin şikayetçi olun o nasıl bir saçmalıktır yaaaaa nasıl doktormus o doktor öyle doktorun doktorluğu dan şüphe ederler ben olsam polisi jandarmayı hastaneye dizmistiimm …direk şikayetçi olun ..
Denizbtmn Doğum doktoru doğumu yaptırınca işini tamamlıyor yani çocuğunuza bakan artık çocuk doktoru onu araştırıp sorgulayın bence